Opdrachtgever: Elizabeth Pick.
Deze counselor/therapeut wilde een logo en huisstijl waarin tweetaligheid een belangrijke rol speelt. Ze is net als haar doelgroep expat en tweetalig. Samen met haar ontwikkelden we een logo dat ook daadwerkelijk tweetalig is. Het gegeven dat een counselor mensen begeleidt en helpt bij het maken van (levens)keuzen wordt verbeeld door de eindeloze vertakkingen van het koraal. We werkten de huisstijl uit in o.a. visitekaartjes, een folder en een website. Daarnaast maakten we een serie portret- en profielfoto’s.
Informatiefolder. De tweetaligheid speelt een belangrijke rol in deze folder en heeft alles te maken met de doelgroep van de therapeut: expats.
[/vc_column][/vc_row][vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px” width=”1/1″][vc_row_inner padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column_inner fade_animation_offset=”45px” width=”1/1″]