In opdracht van Meer Impact.
Buschman Consultancy veranderde zijn naam in Courius. Als logobeeld wilde men graag iets met een vogel. Men had een ruwe schets gemaakt, die ons deed denken aan een origami kraanvogel. Laten wij nou net dol zijn op vogels! De symboliek achter de kraanvogels was te mooi om te laten liggen: veel mensen geloven dat kraanvogels geluk brengen.
De kraanvogel staat voor de cliënt/opdrachtgever, die na een traject bij Courius (waarin hij gevouwen en geplooid wordt) weer trots, met borst vooruit en op eigen kracht in vrijheid verder kan, de horizon tegemoet. Op een subtiele manier is de beweging van het opvliegen gesuggereerd: door een uitsparing in de letter ‘S’.
We ontwierpen o.a. briefpapier + envelop, visitekaartjes, uitnodiging, blocnotes, Powerpoint presentatie.
[/vc_column][/vc_row][vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px” width=”1/2″][/vc_column][vc_column fade_animation_offset=”45px” width=”1/2″][/vc_column][/vc_row]